Är det du Julia?

Jag sprang på en artikel från SmålandsPosten, Stilpåstan och där hittade jag ett par 22-åriga fötter. Är det vår Julia Lysén som blivit fotograferad från knäna och ner? 
 
Jag har spenderat helgen och början av veckan i Stockholm, ett evigt farande melan två boenden men det är värt varje sekund på buss och tåg. Har haft en minst sagt aktiv helg som började med besök på hemlig adress med tre fina vänner, Amanda, Hille och Sarah. Den fortsatte sedan på 20 kvadrat hos Rickard. Shopping, inflyttningsfest och Lidingöloppet som åskådare och en massa promenader. Jag går så mycket här uppe, mest hela tiden, så i går blev det till att ta hand om vattenblåsor på fötterna. 
Har inhandlat en stickad kofta (kors i taket) och en lång trenchcoat så nu håller jag mig varm i vinter. 
Nu ska jag ta en promenad ner till Saluhallen för en lunch med Amanda och Kristin som är på besök.
Ha en skön dag i höstsolen. 
-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0