Rickards porträtt är känt över hela vida världen

I söndags firade alla sina mammors stora dag. Jag låg på mage på Matildas altan och hade ont i magen. Dagen innan var jag på A6 för att köpa en present till min syster från A och A, jag fick ett hårt slag i magen när jag steg in genom dörrarna till köpcentret. Överallt stod skyltar med presenttips till lilla mamma. I huvudet hade jag hundra förslag på vad vi skulle köpa, den där dualitvispen som hon aldrig fick eller en ny brödrost, eller kanske en fin tunika från odd molly som hon bar med sådan stilsäkerhet. Självklart unnar jag alla mammor i världen att bli firade men just i år skulle jag vilja slänga alla blombuketter och trampa på alla presenter för min mamma finns inte här och jag kan inte skämma bort henne längre.
Några andra jag kan skämma bort är mormor och morfar som firade 62-årig bröllopsdag på mors dag. Om jag och Rickard skyndar oss så skulle vi kunna nå upp till de antal år med så låt planeringen börja. Familjen åt en lunch i Fjällstugan tillsammans, alltid lika gott och med otrolig utsikt över Jönköping. Lilla A konstaterade också att Rickard var på bild inne i kyrksalen där ett porträtt av Jesus blickade ut, gör det här mig till Jesus brud?
En hipp Jesus med iPhone och solglasögon
-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0