Nu är glada julen slut..

Då är jag tillbaka i min nuvarande hemstad Uppsala, som igår bjöd på snö, is och en väldigt hal cykelbana. Men oerhört skicklig cyklist som jag är (för det mesta) så gör det inte så mycket då jag förstår mina begränsningar och går där det är som halast. Åtminstone så kan ju våra läsare få tro det. Annars så känns det skönt att vara tillbaka i Uppsala och jag är oerhört taggad för att få lära mig mer om innovationer, projektledare och en och annan metod och teori. Har iallafall haft en alldeles underbar jul hemma i Jönnet och det har varit riktigt najs att fått hänga med er alla!!! Och om två veckor flyttar jag in i min nya lya, och ni får komma och hälsa på när ni vill!

Oj, dags att stänga ner datorn tror jag. Det verkar som om de dragit ner värsta gallret här i biblan.Jag hoppas verkligen inte att jag blivit instängd?!?!
- Stanley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0