Borta bra men hemma bäst

Det blev jag ett levande bevis för i helgen. En så fantastisk helg med så mycket inspiration och upplevelser. Jag är så glad att jag kom i väg, det var inte helt enkelt men med lite hjälp går det mesta. I går längtade jag dock hem, efter familjen, efter mamma, en konstig och ovan känsla att längta hem till någon som inte finns där och väntar på en. Men så sa Elinor till mig för ett tag sen att det bästa med våra älskade som inte finns kvar hos oss är att de finns överallt. Jag saknar mamma varje dag, timma och minut och i dag är en sådan dag som det känns lite mer.

Inspiration från Karimoku New Standard
-Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram på dig Sara!!!

2012-04-25 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0