Härliga dagar

Helgen spenderades I Italien där vädret va friskt och härligt. Nico och hans pappa hade smidit planer för lördagen och hyrt fyrhjulingar som vi racade med i skogen och bland vingårdar. Om inspirationen kom från Tom Cruise i ”Mission Impossible” eller om han bara skulle testa Gunde Svans uttryck ”Ingenting är omöjligt” så lyckades ändå Nico välta med fyrhjulingen, mig och kameran. Klumpig är bara förnamnet, men ingen skada skedd förutom smutsiga byxor och damm i näsborrarna!

För övrigt bjöd Italien som vanligt på goda viner och måltider med i genomsnitt 5 rätter med 5 stjärnig smak. Och så fick man även njuta av goda nyheter från Sara på söndagen. Livet på en pinne!  

 



/evurt


Kommentarer
Postat av: elinor

HAHA! Jag bara älskar den här bilden. Blir nog min favorit tills vidare ;)

2011-10-25 @ 23:25:32
Postat av: Sara

Fina skeurt, tack för sms:et. Är dock rädd för att mitt mms till dig och amanda försvann på vägen i lördags. Hon hade inte fått och såg inte ut som det gått fram till dig heller så förlåt.



Gott med Italien på alla sätt och vis, och kul med fyrhjuling. Men han får ta det lite lungt med dig där bak, vi är rädda om dig!



PUSSPUSSPUSS

2011-10-26 @ 09:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0