Och hur gammal är damen egentligen?

Vi har haft besök över från våra kollegor i Frankrike, Tyskland och England i helgen. De anlände i Torsdags och det har varit full fart hela vägen till Söndag morgon. I Fredags hade vi volontär dag då vi jobbade med att renovera verktyg som skeppas till Afrika. Resten av helgen har i stort sett varit fest. Middagar, fest, pubbesök, klubbar och sightseeing  med guide i Redlight District.



Oh herrejösses. Det märks att man inte är 16 år längre och kan festa en hel vecka i sträck utan sömn. Efter 3 dagar är jag frusen, rosslig, hes och skrovlig och somnade igår klockan 9 som en annan tant.

Men visst är det härligt det med? Är rätt bekväm med min nya livsstil där ”party” snarare innebär ett glas rödvin, glass och att somna till en go film i soffan... Tiden som pensionär kommer bli förtjusande!





evurt


Kommentarer
Postat av: sassbrassa

Livet som pensionär är fantastiskt, att få prata blommor, koka äppelmos, baka bullar och bröd i stora lass och dricka vin för att det är gott är helt min melodi!

2011-11-08 @ 14:22:17
Postat av: Anonym

Som en dröm! Sammanstråla och testa permobiler,shoppa stödstrumpor, sticka eller hitta på nåt annat galet när jag kommer hem nästa helg?

2011-11-08 @ 15:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0