virr

Dagarna går så fort så man knappt hinner inse att det är ljust innan nattmössan åker på igen.
Veckodagarna går ihop och man vet inte vad som är vad, vilket datum det är, eller att det är över förrän fredagsmys signalerna går igenom kroppen. Som en guldfisk blir jag lika förvånad och överlycklig när jag checkar ut på fredags eftermiddagen och lika tung känns alltid måndagen.

I helgen får jag dock finbesök av damerna Rustan som kommer över för en tjejhelg och firar min åldersnojja. Vi tre ska trängas på min minimala yta och mysa ihjäl oss i kylan. Det blir det cocktails, middag, shopping och en hel del tjöt! Så underbart!


                                   

Vi säger hej!
/Evurt


Kommentarer
Postat av: elinor

Nä men gud...läskig bild...lite kul också :) Japp, japp snart fyller du men det är för tidigt för ålderskomplex. Skärpning! KRAM

2012-01-31 @ 11:49:22
Postat av: sara

Åldersnoja kiss my ass... hm de lät inget vidare, lika illa som läppstift gör sig med det där kala huvudet!

2012-01-31 @ 23:20:18
Postat av: Anonym

va? tror ni inte att vi skulle kunna få en liten vacker utökad familj? en lite feminin son och en obehagligt stor transvestit...

2012-02-01 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0