Vilda charader

Bor hos mamma och pappa i väntan på att vårt badrum ska genomgå en total renovering. Lite som extreme homemakeover, det ska firas med pompa och ståt när det står klart. Här ute i Kaxholmen är allt och inget sig likt. Igår blev vi (jag och Rickard) bjudna på kvällsmat hos familjen Salsborn. Hamburgare med träolja stod på menyn, tackar dig min fina, fina Elinor för en kväll där tankar och hjärna fick en paus. Erik, nästa gång bjuder vi på kvällsmat och Playstation-spelande, då ska jag slå dig i frisbeegolf, det är jag en jäkel på!

-Sara

Kommentarer
Postat av: Ida

Söt tjej.

2012-01-22 @ 00:48:47
Postat av: Stanley

Jag e sjukt nyfiken på hur toan blir :)

2012-01-23 @ 23:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0