Melonsallad a la Britt Rehnström

Någon har cravings på melonsalladen jag slängde ihop i somras under en härlig weekend i Bavallstrand. Sanningen är att jag inte ligger bakom denna fantastiska sallad som gott och väl räcker som tilltugg till en bit grillat, nej det är min svärmor Britt som gett mig receptet, dessutom på telefon så vi får se om det blir rätt nu, mängden av varje ingrediens är inte så noga, använd efter eget tycke.
2 sorters melon t ex
honungsmelon
cantaloupe
galia

papaya
mango
färsk chilifrukt (tar du en av varje frukt så använd ca en halv chilifrukt)
flingsalt efter smak och tycke
olivolja


solig dag som avslutades med melonsallad och dans
-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0