LAKA

När jag var I Stockholm I helgen passade jag på att besöka Lindas nya nagelshop, LAKA. Jag fick både manikyr och en väldigt behövlig pedikyr av stackars Jackie som fick slita med mina trötta vinterfötter. Åh så nöjd jag blev. Hon va så noga och det blev så fint.

Valde en helmaniky där det ingick både peeling och handmassage. Höll på att trilla av stolen så skönt var det. Och resultatet blev väldigt fint.

Kan verkligen tipsa er om att gå dit nästa gång ni åker till Stockholm. Billig vardagslyx kan man kalla det, eftersom det kostar ynka 159 kronor för en express manikyr. LAKA ligger i Gallerian och har drop in som koncept. Dessutom har dom såå många fina nagellack att köpa med sig hem. Alla tänkbara kulörer.. Bra tips till mina kära vänner som jag känner till som nagelfantaster (speciellt sara) ;)


Tack för mig!




/evurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0