Underhåll och delad vårdnad

Sara har filat på det sista med att få den här bloggen så respektabel och SNYGG som möjligt. Hon säger att det nu är fritt fram att köra (läs skriva)! Jag ska alltså hädanefter manövrera TVÅ bloggar. Två bebisar som måste matas och rapas varje dag? Ja, jag ska göra mitt bästa men eftersom jag delar just den här bebisen med mina fem vänner är vi ju många mammor som hjälps åt... så oroa er inte, den ska nog bli underhållen (och underhålla er). Hittar ni inte mig här är jag hos min andra bebis fyrtiokvadrat ...bara så ni vet.

Det är alltså jag som är Elinor. Jag har ett danskt bankkonto, en rostig cykel, ett rum i Köpenhamn och en lägenhet i Jönköping. Jag har inte listat ut livet men jobbar på det. Det blir tillfälliga lösningar som leder till ett som leder till något annat. Idag ledde det mig ut i höstsolen för en shoppingtur i byen imorgon kanske det leder mig till mitt drömjobb. Vem vet? Inte jag. Vi börjar med ett asgarv och så får vi se var det slutar. Welcome aboard!

-el.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0