paris hilton's leftovers

Mitt andra inlägg kommer även det att handla om killar men det går inte göra något åt. Ni minns väl alla när vi sprang på en svensk kille på en nattklubb i LA. Killen var inte vem som helst, utan det var självaste Paris Hiltons pojkvän. En redig liten läckerbit om ni frågar mig. För att komma till saken så har jag nu sett denna läckerbit igen. Han pluggar tydligen juridik första året och han har minst sagt blivit läckrare med åren. Så nu blir det häng på juridiks-biblan för min del minsann. Och när jag ser han ute nästa gång med ett glas eller två i kroppen så kommer jag väl antagligen avslöja att jag känner igen han från våra unga dagar när vi hängde i LA.
Annars funderar jag starkt på att gå till frisören. Men jag pallar inte att ännu en gång gå därifrån med tårar i ögonvrån, så nu vill jag ha lite tips. Tips på bra frisörer i jönnet eller på vilken frippa jag borde satsa på för att charma allas vår Alex Väggö :)
-julia

Kommentarer
Postat av: Sara

Kändismagnet

2011-10-18 @ 23:52:47
Postat av: evurt

haha, ja verkligen! det är bara en lysen som kan se så många kändisar.. men julia, va inte han rätt dryg ändå, detta lilla vi utbytte med honom? haha

2011-10-19 @ 14:01:06
Postat av: julia

haha ja du har rätt skevurt. Lite av en Diva va han nog. Jag får leta vidare efter andra kändisar :)

2011-10-19 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0