Homebound



Ännu ett flyg att passa.
Sitter här med min tekopp och bläddrar igenom mailen för sista gången vid mitt skrivbord detta året.
Ska bara ha ett möte idag och sedan bär det av till flygplatsen för att fraktas hem till svensk mark.
Ska jobba från Stockholm fram till den 22:a då jag äntligen ska hem till de småländska skogarna.

Längtar grymt mycket efter julen detta året.
Har inte fått nån vidare julstämning här alls, trots att jag pumpar peter jöback och lucia sånger ur mina högtalare och inhandlat glögg (ganska äcklig) från ikea.
Men julkalendern som jag följer varje kväll är jag hyfsat nöjd med! :)

Ska iallafall bli så härligt att få se alla er mina fina vänner.
Julen är ju typ den enda tiden på året man kan räkna med att hela ligan är på hemmaplan.
Det för mig in på nästa tankenöt....Vad hittar vi på denna juldagen?

/Evurt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0