Mitt uppkopplade liv ligger nere

Tänkte att jag skulle klaga lite i den här delen av cyberspace också... eller nä. Jag ska bara upplysa er som inte upptäckt det ännu att min mobil strular. Skulle uppdateras men klarade inte pressen. Stackarn...nu måste den skickas i ett litet hårt kuvert till Svea Rike för lagning. Hur ska jag klara mig liksom? SÅ summan av kardemumman är att jag inte har drabbats av akut telefonfobi (som Sara skrev om i veckan) utan bara kör lite singel ett tag. "Egen tid" brukar det kallas... jag kallar det tillfällig isolering.

Har ni aldrig hört uttrycket:

"Jag har en mobil, därför finns jag"

-el.

Kommentarer
Postat av: Evelina Svenningson

Det är så, allt utvecklas och vi med utvecklingen och skapa ju sjukt jobbiga beroenden... teknik gör mig nervös.. haha

2012-09-16 @ 10:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0