Julia, Julia vart är du?

Jaha nu sitter jag här, väntandes, lite uppgiven över att inte veta om klockan har ringt där på andra sidan jorden för att väcka den unga dam som jag bestämt skypemöte med för en kvart sedan. Till min tröst har jag hennes blogg att läsa på, där kommer hon till liv minsann, och som hon skriver. Har ägnat de sista 20 minutrarna åt att läsa om hennes inlägg (då jag läst genom alla en gång och hon fortfarande inte tycks ha vaknat) och inser att mitt kommenterande kan förbättras, ska jobba på det älskade vän. Jaha, hon sover nog gott så jag ägnar henne en sång (ifrågasätt nu inte min musiksmak, det här är faktiskt internt) och gör mig klar för sängen. 
-Sara

Kommentarer
Postat av: julia

varför läggs inte mina kommentarer upp. accepterar du dem inte ;)

Svar: Ska jag acceptera dom!?
sexvanner.blogg.se

2012-10-05 @ 16:07:31
Postat av: sara

Vet du, det står att dina kommentarer är misstänkta spam haha är de för att de flyger hela vägen från sydkorea tror du?

2012-10-11 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0