Sjukpenning, ja tack

Jag är ett levande bevis på att man blir sjuk när ledigheten faller in, varje ledighet är det samma visa. Så sant som det är sagt, nu ligger jag här igen med dubbla täcken och en filt på toppen av det. Jag hann med ett par timmar på kontoret i dag innan det slog till men mycket mer än så blev det inte av dagen. Nu har jag letat tips för att undvika denna onda cirkel och hittade experternas tips i en artikel och jag rekommenderar er att följa dem, så håll i er, här kommer de!
Dra ner på arbetstempot successivt, helst en månad innan du ska ha semester
Avsätt fem-tio minuter om dagen till att bara vara
Håll dig undan smitthärdarna
Det här borde inte vara så svårt att följa. God ledighet allesammans!
-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0