Barn, vänner, djur och natur

Min älskade har åter tagit sig upp till Stockholm, jag kan inte säga att jag tycker särbolivet är helt botten för det för med sig en hel del gott med men jag vill inte påstå att det är roligt heller. Jag saknar Rickard allt som oftast och i dag när han åkte så hade jag gärna sett att han stannat hemma ett par dagar till. Men just i dag så behövde jag inte vara ensam många timmar innan lägenheten invaderades av små fötter tillhörande två av tre goa små syskonbarn. Jag är lyckligt lottad som har dessa små, de fyller på energistapeln till topp varje gång vi ses (även om det går åt en hel del med). I dag fick jag dessutom sällskap av Hillevi och Sarah. Efter lite fika tog vi oss ut på safari i Svinhult. McDonaldspicknick på gräsmattan och mys  med små små katter blev dagens stora aktivitet. I morgon blir det ytterligare barnpassning efter stora A:s första dag i skolan! 
 
 
 
 
 
 
-Sara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0