Väskor, mössor och halsdukar på parad

Det tar aldrig slut, rensningen har fortsatt ikväll och trots fem timmars rensande och sorterande så tycks innehållet i garderoberna inte minska, inte heller högarna på golvet som sakta närmar sig varandra och gör det näst intill omöjligt att skilja på smutshög, slänghög och exklusiva högen (som sorgligt nog består av en fejkad fendisjal ett otäckt fult christian dior skärp). Nu lämnade sista vittnet till kaoset så nu är jag ensam i röran till jag får hem Rickard halv fyra i morgon natt (förhoppningsvis är högen borta då) och nu ökar suget på att ta tag i både badrumsskåp och bokhyllan. Vad är det för förvandlig jag går genom, ser singellivet ut såhär för som sambo i tre år har jag faktiskt inte lyft ett finger.
-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0