När något läggs till ska något annat tas bort

Jag pratar om min garderob, ett kaos något Elinor kan intyga efter gårdagen. Gjorde en totalrensning av två a garderoberna och jag hittade de mest märkliga sakerna. Ett par byxor som var så pass söndriga så de skulle inte behöva tas av vid ett toalettbesök, en svart skjorta som bara har en arm (den andra har jag klippt av, mycket märkligt), en t-shirt med trycket "kelloggs smacks" som jag kom fram till att spara för att ingå i det minnestäcke som jag tänkt göra, inte i dag dock. Elinor chockades vid fyndet av en klänning som inhandlades någon gång på Ribbatiden ca 10 år sedan, den blev kvar. Lite skickas, lite slängs, mycket stannar kvar. Kläderna pryder fortfarande hela golvet men jag har till lördag att få in det i garderoben så det får ligga där det ligger tillsvidare. I kväll ska jag påbörja rensning av jackor och skor, kanske ska ställa mig på någon marknad så kanske jag tjänar ihop till något nytt till sommaren, kontot in är nog på plus nu.
Önketänkande
-Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, underbart!

/evurt

2012-04-25 @ 14:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0