Som att pissa på carpe diem

Ni vet kanske hur det kan kännas när man har något inplanerat som helt plötsligt blir avbokat. Jag vet inte varför men jag blir helt i obalans när sånt händer... har svårt att ta mig för något annat för att jag var så inställd på det specifika jag skulle göra. Lite störigt faktiskt. Beror det på låg halt av spontanitet?

Summan av kardemumman är att jag faktiskt inte har gjort så mycket idag. Städat, pratat med pappa..och ja...lite ditt och datt. Men är det här en dag jag kommer att minnas? Nej.

På tal om ingenting. Dessa flaskhalsar såg jag för några veckor sedan och nu hittade jag en video från tillfället:
 
-elinor



Kommentarer
Postat av: sara

Underbara flaskhalsar gjorde stor succé på kontoret nu!

2011-11-14 @ 16:17:26
Postat av: LN-or

Ja, visst är de balla!

2011-11-14 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0