lystring lystring

Jag känner lite att det är min grej som den fotbollsgalna i gänget att berätta när det är fotboll på TV. Jag räknar ju i och för sig med att ni redan sitter bänkade framför tv-apparaterna där hemma men för att ingen ska missa att Sverige idag spelar träningsmatch mot England så lägger jag här in en liten påminnelse. Matchen spelas på Wembley arena, men det visste ni nog redan. Att förklara vad offside är känns även det helt sjukt onödigt eftersom ni alla har nästan stenkoll på varenda liten fotbollsregel. Ne detta inlägget var ju egentligen helt onödigt, men tänkte bara utifall att någon mot all förmodan missat matchen så har ni ju nu iallafall blivit påminda.
- julia

Kommentarer
Postat av: sara

Du kan inte tänka dig att göra ett inlägg med resultat från matchen och möjligen en liten repris på det här med offside, men bara en liten repris för självklart kommer vi ihåg hur den regeln är egentligen...

2011-11-16 @ 10:32:59
Postat av: sara

jo och fresten jag missade matchen, det var ju premiär av Kär och galen

2011-11-16 @ 10:34:38
Postat av: Kajsa

Jag såg både premiären av kär och galen OCH självklart matchen! Allt går om man vill Sara så det var ingen bra ursäkt;)

2011-11-16 @ 13:17:10
Postat av: Anonym

haha ja håller me dej kajsa.. ja såg med både och :)



men självklart ska du få en uppdate honeypie eftersom du e sååå sjukt nyfiken. Sverige förlora med 1-0. Zlatan underprestera och de var alldeles för lite tv-tid för allbäck :) Offside regeln sparar jag tills vi har en timma eller kanske två på mig att förklara den :) känns de okej? :)

2011-11-16 @ 15:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0