I dag satte jag på den för första gången...

...julmusiken skriker just nu ut i hörlurarna och stämningen blev så total att jag började julpyssla på arbetstid. En liten pappersängel inspirerad av Cosas superfina änglar och lyktor hänger nu i skrivbordslampan och vakar.
Just nu är det Maria Menas Home for Christmas som snurrar om och om igen. Skönt med jul och det lugn som infinner sig. Jag önskar mig en jul med hela familjen och att vi får vara glada, må bra och vara tacksamma att vi har varandra.
-Sara

Kommentarer
Postat av: Krille

OJ julen har ännu inte kommit till mig, dock sa jag och Josefine precis att vi längtar tills det att Jul på Liseberg kommer och lyser upp staden=)



Åh det kommer att bli en bra sådan ska du se !

2011-11-07 @ 21:51:56
Postat av: Krlls

OJ julen har ännu inte kommit till mig, dock sa jag och Josefine precis att vi längtar tills det att Jul på Liseberg kommer och lyser upp staden=)



Åh det kommer att bli en bra sådan ska du se !

2011-11-07 @ 21:52:32
Postat av: Anonym

Åh va mysigt!! Blev genast super sugen på glögg och mysljus!! Älskar ju julen och allt som hör till..

2011-11-08 @ 09:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0