Härliga Helg

Kanske inte, såhär i efterhand, borde unnat mig att ignorera veckans kommande bestyr (som jag nu sliter mitt hår för) men jag kunde givetvis inte hålla mig undan god mat, vin och underbara vänner. Något som dock inte brukar höra till vanligheterna var lördagens konsertbesök med inga mindre än våra allas flickidoler - tvillingarna Strängberg. Eller hur det egentligen var med den saken vet jag ingenting mer än att man, vid alla läger som vi spenderat tillsammans, inte kunde se så mycket som en blond lock på pojkarna i svärmen av kärlekskranka flickor. Vad som dock kan sättas på pränt var den dagen Stanley förvånade oss alla med att plötsligt anmäla sig till ”predikargruppen”. Ja, det hela klarnade när vi andra, som tillhörde dans eller dekorationsgruppen på cirkus 20 personer i vardera, gick förbi predikargruppen och såg Julia sitta djupt försjunken i Bibeln, nervös men mycket nöjd mellan tvillingpojkarna – de var tre stycken i den gruppen. Smart drag!

 

Givetvis lyckades jag även under kvällen göra en Stanley och glömma låset på toadörren. Snyggingen som överraskade var förstås inte ensam utan över axeln kunde en skamsen Kristin möta blicken på en ytterst road folkmassa.

 

Allt som allt ger jag helgen fyra av fem solar.

 

-       Krille

 

 

Immanu El - Astral Days:

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

kan inte sluta skratta

2011-11-02 @ 08:35:20
Postat av: stanley

hahaha inte jag heller! hahahah... jag minns den dagen så väl när toadörren åkte upp och min blick möttes av Joel Wessmans. hahah!



ja gillar att du bjuder på denna skrattsalva krillthedill! :)



och predikargruppen va sjuuukt bra.. hahhaha.



kommer ni ihåg han den lite småfeta jonathan som jag var småkär i ett annat år? Jag träffa han i Uppsala häromveckan. Han sa att han var från hestra, och jag berätta att jag var småkär i en fet kille från hestra på ett strandgårdsläger en gång i tiden. Det visade sig att den smala killen bredvid mej hade varit fet en gång i tiden och hette just jonathan och kom från hestra,, Helt sjuuuuukt!

2011-11-02 @ 13:14:55
Postat av: Krillusch

What?! De är det sjukaste jag hört på mkt länge!! Herregud Jullan det är ju meningen - mannen i ditt liv har anlänt!! yehaaa

2011-11-02 @ 17:47:34
Postat av: elinor

det var ju inte bara själva inlägget som är skrattretande...julia o krille, u made my day.

2011-11-02 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0