Studera mera

Nu är jag inne på femte året av studier, hade jag studerat samma utbildning under alla dessa år hade jag säkert varit något riktigt geni snart men nu är ju jag en av de som har svårt att bestämma sig för vad jag ska göra med mitt liv, dock är jag också en av de som inte tycker att det är så jobbigt att känna så. Jag lever för stunden och trivs bra med var jag är just nu. Det har jag lärt mig göra istället för att fundera på vad som komma skall. Ikväll är jag dock lite fundersam på hur jag blev utskicksansvarig, och då menar jag inte att utforma utskicken utan då menar jag att lägga i dem i kuverten, dra bort skyddspappret och klistra ihop dem. Till saken hör att jag under onsdagen klistrade fast adresslappar på alla kuvert. Jag vill inte se det här som ett nederlag, inte alls, jag undrar bara hur jag ska formulera just den här arbetsuppgiften i mitt CV. 
 
 
-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0