Recycle

Kan man kalla det återvinning när man säljer sina möbler för att göra plats åt nya? I måndags vandraade både soffbord och gungstol ut för att placeras i nya boenden fast hos bekanta ansikten. Nytt möblemang gör lite för humöret och sinnet. Nog för att det kan verka ytligt men ibland behöver det hända något på hemmaplan för att man ska känna sig hemma. Får se om min sambo/särbo känner likadant när han kommer hem nästa gång. I övrigt är hela lägenhetn belamrad med tvätt i kväll. Det hänger underkläder i hela vardagsrummet som snart förvandlas till sovrum för nu väntar lite sömn innan föreläsningar hela dagen i morgon. Sov gott.
 
 
-Sara

Kommentarer
Postat av: Krille

Vad är detta för bord?? Preciiiis sånna som jag vill ha! God smak det har du allt mitt fina!

2012-09-06 @ 12:39:04
Postat av: sara

Ja visst är de fina, är så nöjd, har tittat på dem länge men nu fick jag tummen ur, ikea är det. Så kul att byta lite här hemma, kul med nytt. Tackar, de är skönt att höra, hoppas ju kunna leva på dessa små ting en vacker dag, detsamma får jag säga!

2012-09-07 @ 15:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0