Hokus pokus

Har varit på ett besök hos min hokus pokus vän i dag. Han hjälper mig att få bukt på kramper i magen och tryck över bröstet och tro det eller ej men det hjälper. Efter besöket tog jag en promenad för att få igång kroppen innan jobb. Nu har frukosten intagits och näst på listan över dagens sysslor är att sätta sig i bilen ut till äppeldalen och produktfotografera. Spännande att se vad det blir av bilderna. Jag hoppas dessutom på att dra igång ett projekt till, vi får se var dagen tar mig. I går kväll dröjde John Blund så jag gjorde vad jag kunde för att bli trött, en titt på det jag dragit igång räckte för att somna gott en stund senare. Nu måste jag planera in ett par dagar att jobba heltid med det här för att komma en bit på vägen. 
 

-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0