En dröm

För några nätter sedan var mamma på besök igen, det var så längesedan nu att jag nästan börjat tro att hon inte skulle komma igen men så var hon där, i en dröm. Hon mådde rätt så bra även om hon var sjuk. Hennes ben var starkare men hon hade ont i nacken, dock såg jag inte skymten av den kudde som vi ständigt la på plats för att ta bort lite av smärtan. I himlen har man nog inga kuddar för sådant, där använder man nog bara mjuka kuddar att vila på och möjligen hoppa på. Jag och mamma tog en promenad, vi gick längs en väg och det var så vackert. Jag kände inte igen platsen alls men jag kände mammas närvaro och det gjorde mig så lugn. Vi gick och vi pratade och så var vi tysta en hel del. Det var bara så skönt att ha henne där. Det är med blandade känslor jag vaknar efter en sådan dröm. Saknaden värker så enormt men en liten bit av mitt inre har fått tillfredsställelse och det njutar jag i. 
 
-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0