Kanelbullar och guldflaskor

Igår hade jag en sådan där dag när allt bara rullade på. Trots att ögonlocken öppnades så sent som 10 så hade jag bakat bröd, tagit en promenad och bakat kanelbullar innan klockan va 13. Efter det fortsatte dagen i samma tempo, hämtade skräp i Kaxholmen, gick på möte om min dekorationsinsats om ett par veckor,  20 minuters kvalitetstid med Mimmi och Jonas, 20 minuters kvalitetstid med fastrar, pysselkväll och kvällsmat med goda vänner och sedan somnade jag gott. Dagen kommer inte gå i riktigt samma tempo men den ska läggas på mitt projekt som behöver lite omsorg. Frukosten är intagen och nu flyttar jag från soffan till köket för att hugga in i viktigheter. Ikväll kommer Rickard hem, det gillar vi.
 
Ha en skön höstdag!
-Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0