Två dagar kvar

I dag åker jag till Nässjö för näst sista gången, i morgon avslutar vi utbildningen Produktutveckling med möbeldesign och till hösten blir det en kandidat i ämnet men just nu är jag här och nu och det betyder, inga fler resor, ska bli så skönt att avsluta det kapitlet. Jag känner mig stolt över vad jag åstadkommit under de här två åren. Jag har lärt mig otroligt mycket även om det finns oändligt mycket mer att lära. Att trots livets påminnelse om och om igen under min studietid så gick det, jag tog mig genom det med goda resultat och med fyra nya möbler på min meritlista. Nu laddar vi för de sista två dagarna och hoppas att det finns ett par minuter över till annat i eftermiddag efter en vecka utan en endaste liten paus.
Ha en bra dag
-Sara

Kommentarer
Postat av: evurt

åh vad duktigt! och så fort det har gått. känns som det var ett halvår sedan vi satt o pratade om vad du skulle plugga :)

(kommer hem innan midsommar, då får vi träffas)

2012-05-31 @ 12:42:52
Postat av: Rickard

Mycket stolt över dig!

2012-05-31 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0