Svar på tal

Jag anser mig ha en förstaplats på den inofficiella tävling som pågår inom vårt gäng vad gäller nagelkreativitet. Den är ju inte häpnadsväckande på något sätt men den är mer uppseendeväckande än ett par röda enfärgade naglar. Jag ingår någonstans i denna community som uppstått, jag följer själv tre av dessa instagrammare. Mitt intresse sträcker sig långt, jag målar gärna naglarna i olika mönster ett par tre, fyra, fem gånger i veckan. Tålamodet tryter på många andra plan men vad gäller naglarna så får de gärna lite extra omsorg en tisdagskväll. Så ni som inte orkar själva (elinor med andra), jag erbjuder här med mina tjänster, kan inte utlova några större konstverk men lite olika färger och mönster ska vi nog kunna trolla fram!
Neon har inte nått Björngatan men ska ge mig ut på jakt, gillar inspirationen, tack E.
-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0