Medicinera Mera!

I dag blev det tidigt, väldigt tidigt. Kvart i sex ringde klockan och tio över stod Sarah utanför dörren och väntade. En och en halv timma senare satt vi med frukost på Sportlife efter ett indoor walking pass, då kom den, allergin. Nu är den värre än den har varit på riktigt länge...är det pollen eller träningsallergi, besöken på gymmet har ju varit mindre frekventa det senaste så kan jag ha skapat mig en allvarlig allergi mot allt som har med svett och träningsvärk att göra. Bäst att ta det lite lugnt ett tag? Eller kanske inse att det är pollen i luften och att jag inte kan skylla på något annat. Nu ska jag göra vad jag kan för att sminka över min röda näsa och hälla droppar i ögonen innan jag tar mig till kontoret.
-Sara

Kommentarer
Postat av: staanley

det är pollen brassa. Röda ögon och rinnande näsa - Check!

2012-05-03 @ 11:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0