Inte för mig

För alla er där ute som håller på med era naglar. Jag vet ju att det pågår en inofficiell tävling om vem som är mest uppfinningsrik etc. inom vårt gäng. Mottog till och med tips om någon på instagram som enbart postar bilder på naglar, så tydligen håller det på att växa fram en hel community omkring denna livsviktiga syssla. Näst intill livstil?Ok, mitt intresse sträcker sig bara så långt som till att jag inte vill ha fula naglar, men måla stup i kvarten är inte min grej. Kanske för att jag anser mig som ett hopplöst fall med alldeles för svaga naglar (och för lite tålamod)?

Här kommer enligt min åsikt den hetaste nagelkonsten just nu - i neon såklart! Det krävs perfektion, var så säker (se högst upp till höger). Hela bildserien är lånad från connected to fashion.


-elinor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0