Helg

Fyra dagars stockholmshelg och så är han på plats, något åt det hållet i alla fall. Bilder på lägenheten får vänta då mysfaktorn inte är som den ska ännu, men han har så han klarar sig och lite till. Vår huvudstad bjöd på både det ena och det andra, jag tror mycket väl att jag kan komma att trivas såsmåningom. Jag slängde ner promenadskorna i väskan och tur var väl det för det har gåtts en hel del, i city, runt city, på IKEA, på Barkaby outlet, i Hagaparken och runt Gärdet, lokalsinnet blev inte mycket bättre men läsa karta kan jag till skillnad från min andra hälft som bär golfklubba till skogs av rädsla för vildsvin och inte förstår varför norr måste vara åt norr och så vidare. Träffade en hel del trevliga människor med som jag inte sett på länge, länge.

-Sara

Kommentarer
Postat av: Rickard

vilka härliga bilder älskling, stort gilla :)

2012-05-09 @ 21:58:55
Postat av: Rickard

härliga bilder älskling, stort gilla :)

2012-05-09 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0