Sol i sinne

Vaknade av att solen strålade in i sängkammaren och drabbades genast av panik.. "Oh shit, Har jag försovit mig?"
Lyckan som infann sig 10 sekunder senare när jag insåg att det var Lördag är svår att beskriva.
Jag tog på mig mysbrallorna och pallrade mig nerför trappan för att inhandla lite färska jordgubbar och björnbär på marknaden.

Efter en frukost med egen färskpressad juice och nybryggt kaffe, en låååång dusch och ett härligt mail och påminnelse från Amsing (som förvrigt är usel på att uppdatera i bloggen) som kommer hit om 2 veckor, är jag nu redo att gå ut i solen för en sväng på marknaden/stan. 

Lördagsmorgonar är tamejtusan det mest heliga som finns!  

Skickar en stor puss till mina fina vänner där ute..



/evurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0