Sommar!!

För alla gladlynta instafriends har det förmodligen inte passerat att jag de senaste dagarna spenderat min tid i Borlänge och på Peace & Love. Euforisk och dödstrött återvände jag med vän hem tillbaka till Göteborg i söndags och sen dess har det varit jobb för hela slanten. Åter till festivalen var upplevelsen såklart som alltid på festival magisk och befriande på alla sätt och vis. Jag var där på uppdrag av Plan Sverige i syfte att prata om barns rättigheter och hur de påverkas av naturkatastrofer och miljöförstöring. Läs gärna mitt inlägg på http://blogg.plansverige.org/ där jag gäst bloggade igår :) 

 

Spelningarna var av delad kompott, till stor del sagolika och däribland Deportees, Mumford and sons (!!!!!), KENT (jag ville springa genom en betongvägg), Albin Gromer, The-Dream OSV.. Rihanna bjöd på en påkostad show och var grym på att skaka rumpa men så mycket mer än så bjöd hon till min stora besvikelse inte på..

 

Umgänget var fläckfritt, nya ansikten och alla lika goa, glada och inspirerande! Allt som allt fem av fem plus!

 

 

- Krille 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0