Nostalgi

I brist på annat tryckte jag på fliken populära på min webläsare, där dök Lunarstorm upp bland favoriterna (bara det är något förvånande). Jag var tvungen att se vad som fanns att spåra på denna stenålders sida som är någon form av förlaga till The social network Facebook. Där fanns inte ett skit, jag möttes av en beklagan från webredaktionen:

e"På grund av bristande engagemang så saknar LS8 möjligheterna att driva vidare sajten. Är du en driven person som känner en kallelse för projektet var vänlig och kontakta [email protected]. Vi tackar för den här tiden som vi har fått dela med er. Besök vår Facebook-grupp och berätta om ditt finaste LS-minne."
Jag har ingen finurlig slutkläm på det här, bara en notis om att vårt vardagsrum i början av 2000-talet har stängt sina dörrar, tillsvidare vill säga.
Så på riktig Lunarstormska säger jag Kjam tills vi ses igen.
-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0