Gunga i vågen

Från en underbar person till en annan, underbara Amanda gjorde mig uppmärksam på Underbara Claras blogg, hon skriver om allt mellan himmel och jord, ibland mer eller mindre intressant men alltid med värme. Jag avundas henne och tycker om henne, hon beskriver känslan av att inte våga av rädsla för att lyckas, vilket skulle förändra så mycket, så mycket. Jag känner igen mig i Clara. Hon har klarat sig genom mycket skit men hon beskriver det med fina ord, hon förstår känslan och hon låter inte någon tala om hur hon ska må. Hon skriver:

Vissa dagar är det upp och andra dagar ner. Inte så mycket att fästa sig vid. Men när det är upp och ner  är det skönt att slappna av och följa med. Gunga i vågen. Inte ifrågasätta. Acceptera det.
I morgon ska jag försöka att gunga med hela dagen, jag ser fram emot att få träffa Amanda, hennes kramar är varma och det var längesen vi kramade varandra, i morgon ska vi på teater, det ska bli kul!
-Sara

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina Sara. Jag vill krama dig i helgen! Ses vi?

2012-01-12 @ 14:51:08
Postat av: emilie

KRAM

2012-01-12 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0