back in the game..

Jag inser att jag varit tyst här ett tag. Har varit hemma och tagit nya krafter. Bryt igen och kom ihop. Precis som man behöver ibland. Åkte till sälen med familjen som var mer än behövligt. Att få kura ner sig osminkad i gamla raggsockar, omatchande koftor och en mindre vacker långkalsong. Att gå runt i nåt slags vakuum där middagen kan serveras klockan 15 eller 23, ölen kan beställas som eftermiddagsfika och  frukosten är en enda stor daglig buffé. Och så skön snowboardåkning såklart.

Åkte vidare till Stockholm för att bli redo och få upp den sakta döende pulsen. Lite fest, mycket sushi och en hel del trängsel i ett galet reashopping landskap.

Nu är jag tillbaka i dammen och kände mig lycklig på cykeln i morse. Det går mot ljusare tider mina vänner. Bring it on 2012!!










Kommentarer
Postat av: Amsing

Åh vilka härliga bilder!! Ser att ni hade de underbart i fjälla. Saknar dig redan skevurt! Skype snart!

2012-01-10 @ 07:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0