IBLAND är allt man behöver

IBLAND är allt man behöver en dag där allt handlar om kärlek och förståelse för varandra. Där tårar av glädje och skratt gömmer en förtvivlan som bara några få förstår sig på. I dag har jag haft en sådan dag. I dag har jag umgåtts med de som delar min sorg VARJE dag. Vissa dagar orkar inte jag mer, då gömmer jag mig hos dessa människor för där har jag varit i tre svåra år och där vet jag att jag vågar vara precis som jag känner för stunden, inga måsten, inga krav och ingen som, förstå mig rätt, tycker synd om mig, för det är min största rädsla. Jag är rädd för varma kramar som jag vet bara kommer av omsorg och kärlek, men som gör så ont, kanske för att jag känner mig ensam då, mer ensam än vad jag är.
 
I dag har jag haft en fantastisk dag på Liseberg med den bästa familjen någon kan önska sig.
 
-Sara
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

2012-08-20 @ 19:55:45
URL: http://www.lisakall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0