Grattis på födelsedagen!

Så är vi där, dag för dag går och varje dag gör sig påmind men vissa mer än andra. I dag fyller två viktiga personer i mitt liv år. Elinor nere i Köpenhamn fyller 25, henne firade vi med dunder och brak med en traditionsenlig balkongfest under hennes lilla semestervecka hemma. I dag önskar jag dig den bästa av födelsedagar, 25 fyller man bara en gång och då ska man firas och skämmas bort lite extra. Om ett par timmar ska jag på födelsedagsfirande med familjen i Fjällstugan för i dag skulle mamma ha fyllt 61. Jag önskar att jag kunde ge henne en stor födelsedagskram nu och skämma bort henne med presenter som hon gjorde med mig. Vissa dagar är jobbigare än andra men ikväll får jag vara med familjen. Grattis på födelsedagen mamma, jag älskar dig och saknar dig! 
 
-Sara

Kommentarer
Postat av: Lisa

2012-08-24 @ 21:16:15
URL: http://www.lisakall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0