Vätskeskadad iphone

Den största händelsen i Uppsala denna veckan måste nog ändå vara att min Iphone har blivit vätskeskadad. Och då kanske vissa tänker att det är ju bara en telefonden klarar man sig ju utan. Men nej det gör man inte. Nu måste jag helt lita på mitt egna helt värdelösa lokalsinne när jag är ute på stans gator och inte hittar hem. Alla mina wordfeud-matcher kommer helt gå förloradeoch jag kommer känna mig som en looser. Jag kan inte heller se hur lång tid det tar att springa en kilometer eller cykla i takt till mina favoritlåtar på vägen till skolan. Och jag har inte en chans i världen att svara på ett sms på under fem-minuter (ja ogillar starkt T9-funktionen). Men nog om det negativa, det finns en positivaspekt i denna Iphone-tragedin. Gullfia har trollat fram min gamla samsung-mobil med lucka som jag använde på gymnasiet. Där finns åtskilliga bilder på er brudar och gamla sms från diverse människor man knappt kommer ihåg att man hängde med. Så tack samsung-mobilen för gamla minnen och för att du får mig att känna mig som 18 igen!
-julia


Kommentarer
Postat av: elinor

Ajdå, det är sådana tillfällen man måste tänka rationellt. DET ÄR BARA MATERIAL. DET FINNS VIKTIGARE SAKER HÄR I LIVET. Lycka till med det ;)

kram!

2011-10-30 @ 11:22:31
Postat av: Krillush

Länge leve 18!

2011-11-01 @ 08:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0