Vackert utan och innan!

En liten hälsning från butiken en härlig lördag. Höstlöven yr utanför och jag står och diggar med till Simon & Garfunkel och säljer Sloggitrosor så det står härliga till. Kunde haft det sämre ändå! Igår hängde jag på mitt nya jobb me 'killarna' där vi bakade morotskaka och kikade på film. Jösses alltså, dom är roliga grabbarna! Dom va väldigt skeptiska till en kaka med morötter i, inte kan väl de smaka gott? Men efter ihärdig övertalning smakade de och sen var den slut på ett naffs. Vid middagen var samtalsämnena 'Amandas alla eventuella pojkvänner och hur många är du kär i Amanda?'. Haha, vart ska detta sluta... Nu är de Tack för mig och min lilla lilla uppdatering och nu en hälsning till alla fina vänner därute i Jönnet, Göteborg, Köpenhamn, Amsterdam och Uppsala; tycker om er massa! Stor höstkram - Amanda


Kommentarer
Postat av: julia

va har du för nytt jobb? =)

2011-10-30 @ 00:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0