Spökfest med småfolk

Idag bjöd jag och Bim in till spökfest för småfolket i familjen. Två underbara små spöken och en fantastiskt söt fladdermus stod och trampade i trapphuset klockan halv sex för att under ett par timmar avnjuta både spökinälvor, avhuggna fingrar, blod och spökbajs. Mimmi stod för dansunderhållningen, Amanda vann hela havet stormar och Amalia passade på att plocka ner all spökinredning för att ta med sig hem.
Kvart i åtta var ljudet av småspöken borta och nu planerar vi för nästa fest, tvåårspartaj för lilla Älva, fantastiska ungar vad jag älskar dem!
Nu ska jag återgå till umgänge med mannen bredvid mig och Plura på tv, god mat och trevligt sällskap!
Go måndagskväll
-Sara


Kommentarer
Postat av: Ida

Sötaste spökfolket!

2011-10-31 @ 23:16:30
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅ så jag önskar att jag var med, säger som Ida det sötaste spökfolket någonsin!

2011-11-01 @ 08:09:03
Postat av: Kajsa

Åh söta små liv!!! Nästa år paxar jag att vara bjuden!!

2011-11-01 @ 09:02:18
Postat av: Amsing

Gullungar!

2011-11-01 @ 10:08:19
Postat av: Anonym

mys!!

Har Plura börjat på TV igen?! Totalmissat det isf!

2011-11-01 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0