Skämsserie och verklighetsflykt

Pinsamt att erkänna och förmodligen veckor av bortkastad tid men de är det närmsta jag kommer umgänge för tillfället (förutom de korta stunder vissa kvällar när jag ser en skymt av någon av de vanliga, dödliga kompisarna jag faktiskt har här i stan). 40 minuter med dessa godingar tar mig till andra sidan Atlanten och min verklighet känns helt plötsligt väldigt, väldigt långt borta, och vem behöver inte komma bort ibland. Dock fungerar detta bara 72 minuter per dag då verkligheten knackar på och säger att jag måste betala om jag vill hänga mer med One Tree Hill-gänget. Det är då fåglarna (jo men kolla Krille, det gick att använda här med, lägg lite tryck i rösten så får du höra) att det ska kosta pengar att umgås, tacka vet jag riktigt kött och blod, det är gratis i min värld!
-sara


Kommentarer
Postat av: evurt

vem av mina kära är det som har fastnat för one tree hill?

2011-10-17 @ 22:42:51
Postat av: Ida

Det är inte alltid så lätt och veta vem det är av er alla som skriver, kan ni inte skriva under med namn? (Fast i detta fallet misstänker jag Sara). Och jag gillar det här! 3 nya inlägg sen jag kollade sist. (:

2011-10-17 @ 23:10:15
Postat av: Sara

Attans missade namnet, uppdaterar de där!

2011-10-17 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0