john john

Kan hända att alla blir jätteavundsjuka på mig nu, men jag kommer nog släppa den här bomben ändå. Under helgens stockholmsvistelse så såg jag allas vår Vinterviks-john john. Om han var lika snygg i verkligenheten som på film?! Snarare snyggare! Att jag några timmar senare såg Sara Dawn Finer sjunga live är ju knappt mätbart mot att ha sett en livs levande John-john gå över ett övergångställe. Ne detta kan jag leva på länge!

Annars så har er snacksgalna vän (jag) ingått värsta vadet. Inga chips, ostbågar, godisar eller läskeburkar får förtäras fram tills årets slut. Jag har än så länge hållt mig i 1,5 månader. 1,5 månader som har kantats av mängder med naturgodis och mineralvatten med all världens smaker. Så vill ni ha tips på smaskiga substitut till godis och chips så fråga mig.
Och för att ni inte ska bli besvikna på er snacksvän så bjuder jag nu på kvällens chips-substitut: Äppelpaj med alldeles för mycket vaniljglass.(första portionen)
-julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0