Hey you!



Hey you! Ja du! DU! Jag låter denna going inviga mitt första bidrag till denna kära nyskapade blogg. Sitter i SJ:s härliga telefonkö då Amanda alias virrpanna antagligen raderat ut tågbiljetten som ska ta mig från Jönnet till härliga Elisnor i Köpenhamn! 

Annars händer det inte överdrivet mycket ovanligt i mitt liv just nu. Dagen har bestått i att försöka förstå Sigmund Freuds teorier om attraktion till föräldern av motsatt kön (?) då jag har en härlig Psykologitenta på torsdag i delkursen Allmän psykologi, alltså all psykologi typ. För övrigt har jag gjort en god broccoli-och blomkålssoppa till lunch, sträckt låret på ett friskispass och sedan beskådat hur brandkåren fick klippa upp en bil för att få ut en inklämd tjej i en bilolycka utanför högskolan. Läskigt det där, hoppas att hon inte var skadad. Jnytt (jönköpings stolthet på nätet, ELLER?) meddelade i alla fall att hunden klarade sig citat "helskinnad". Ja jösses.

Nu får de va slutpladdrat om strunsaker för min del för nu ska jag ta tag i tvätten och disken. Hoppas att nästa inlägg från mig blir något mer glamouröst.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0