Extreme Makeover

Otroligt men sant har dagen bjudit på solstrålar. Som välbekant kommer allting fram och visar sin riktiga sida i solskenet. Denna gång var det inte dammiga fönster utan istället en riktigt dammig spegel bild. Vilken färg var nagellacket jag målade i veckan som knappt går att tyda längre? Är det där verkligen min normala ögonbrynsform? Och exakt när blev likheten till Kasper oslagbar i mitt ansikte? Ja ni fattar...

Det blev helt enkelt en sån där akut fixar kväll direkt efter en lång arbetsdag med ansiktsmask, nagelfix, fotskrubb, ögonbrynsplockning och insmörjning medan solen gick ner, mörkret hälsade på igen och värmeljusen tändes.

Med kärnan i Jönköping, hjärtat i Italien och hjärnan i Amsterdam känner jag mig nu redo att möta en ny vecka och fortsätta ”bygga” min framtid...





God Afton
- /Evert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0