Ute i sista sekund

Japp nu har jag ännu en gång vaarit ute i sista sekund. För igår skulle ansökan om utlandstudier in och det var mer eller mindre igår som jag skrev min ansökan. Så det lär ju inte vara den mest genomtänkta eller snyggt upplagda ansökan som det internationella kansliet fått i sina dagar. Men förhopningsvis är den tillräckligt bra för att jag nästa höst ska få lämna landet. Då kan ni kanske hälsa på mej i det stora landet i Väst: USA. Detta är iallafall vad jag hoppas på. Men om det blir ett år eller ett halvt är ännu inte bestämt, och om mamma lysén får lägga sig i blir det väl troligtvis den lite kortare perioden ;)
-julia

Kommentarer
Postat av: sara

De kan nog känna sig till din charm på internationella kansliet och kommer du in kommer jag vara snabbt på plats hos dig!

2011-11-23 @ 09:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0