OPI-tillökning

De senaste veckorna har jag arbetat på en logga för OPI-ulricas, PR företag, det gjorde jag rätt i för förutom lön för loggan har jag blivit med fem nya OPI nagellack iii som ett barn i en godisaffär. här är godingarna

Har gjort ett annat fynd idag. En bokhylla till Amanda som fyller 2 år imorgon. Den står nu nere i föreningen snickeri och väntar på en adra målning, sen bör den vara klar för morgondagens kalas. I morgon får ni se resultatet när den är på plats i flickrummet!
image description
image description
Och så fick jag en trevlig nyhet från Kristin i dag. Hon kommer hem till helgen och hängr med mig och Amanda på lördag!
God natt på er!
-Sara

Kommentarer
Postat av: Amsing

Fantastiskt fint skåp! Du är så fixig vännen :) längtar tills vi ses (ikväll, imon?) hälsa grattis till lill-Amanda!

2011-11-11 @ 07:51:34
Postat av: Krille

Oj, snacka om skillnad, bra gjort!



Längtar tills imon =)

2011-11-11 @ 09:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0