Kvalitets tid.

 

 

Vill tacka Amansing och Sassabrassa för en awesometacious gårdag. Fick mig en typ två dagar, närmre 36 timmar, hemma bland nära och kära. Större delen av tiden spenderades på E4 påväg till saker som torget där jag gjorde ett fantastiskt köp bestående av fårskinnpannband och jätte fina skinnhandskar, barnvakt åt väldens bästa syskonbarn, dop i Gränna, besökte en stackars syster på sjukan, kvalitets med brorsan, tapas hos käraste Amsingen, avskedsfest hos Jeppe och många långa djupa och roande samtal med Saramanda. Givetvis ville inte virrigheten stanna hemma i Göteborg utan bidrog till ett förväxlande av handskar på dop festen och ett kvarglömt pannband på avskedsfesten - allt i sin ordning! Med andan i halsen anländer jag nu verkligheten. Jobbet var först ut där Claes och Benny förgyllde söndagen till ära!

 

Nu ska jag ringa pappsen så ni kan ta o lyssna på Lusine, hej!

 

- Krille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0